Zatražite ponudu

Zatražite ponudu jednostavno! Ispunite naš upitnik i naš djelatnik će vas uskoro kontaktirati.

Pojedinosti ›


Paket ponude

Birajte iz naše ponude koja se stalno mijenja, jer svatko će zasigurno pronaći savršenu ponudu za sebe! Rezervirajte svoj odmor iz snova sada!

Pojedinosti ›

Opći uvjeti poslovanja

Általános Szerződési Feltételek-

Dráva Hotel Thermal Resort**** és Termál Kemping Apartmanházak

1. Általános rendelkezések

1.1. Az „Általános Szerződési Feltételek” (a továbbiakban: ÁSZF) a szolgáltató (Investeur Kft. Harkány, Bajcsy-Zs. utca 6.; a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett Dráva Hotel Thermal Resort szálloda (H-7815 Harkány, Bartók Béla u. 1.) szálláshelyeinek igénybevételéhez, illetőleg ehhez kapcsolódóan a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybevételének feltételeit.

1.2. Egyedi feltételek nem képezik részét jelen ÁSZF-nek, de nem zárják ki speciális, egyedi megállapodások megkötését utazási irodákkal, utazásközvetítőkkel, illetőleg más olyan személyekkel, akikkel a Szolgáltató a szolgáltatásai értékesítése érdekében együttműködik.

2. A szerződő felek

2.1. Szerződő fél az a természetes személy, jogi személy, vagy jogi személyiség nélküli gazdasági társaság, aki a Szolgáltató szolgáltatását megrendeli, illetőleg igénybe veszi. Szerződő fél az a természetes személy is, aki a szolgáltató szolgáltatását ténylegesen igénybe veszi. A szolgáltatást megrendelő, és/vagy igénybe vevő a továbbiakban: Vendég.

2.2. A Szolgáltató és a Vendég együttesen -amennyiben a feltételek teljesülése folytán közöttük a szerződés létrejön- a továbbiakban: Felek.

2.3. Amennyiben a szolgáltatásokra irányuló megrendelést a Vendég helyett egy áltata megbízott harmadik személy (továbbiakban: Közvetítő) adja le, az együttműködésre a Szolgáltató és a Közvetítő között létrejött megállapodás az irányadó, és a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a vendéget.

3. A szerződés létrejötte, a szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei

3.1. A Vendég szóbeli vagy írásbeli ajánlatkérése a Szolgáltató minden esetben írásbeli ajánlatot küld. Amennyiben a Szolgáltató írásbeli ajánlatának elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik a Vendég részéről tényleges megrendelés, a Szolgáltató ajánlati kötöttsége megszűnik.

3.2. A szerződés minden esetben a Szolgáltató írásbeli visszaigazolásával jön létre. Amennyiben a Vendég írásbeli foglalását a Szolgáltató írásban visszaigazolja, a Felek között írásbeli szerződés jön létre. Szóbeli foglalás, megállapodás vagy módosítás csak akkor keletkeztet szerződéses kötelmet, ha azt a Szolgáltató írásban visszaigazolta.

3.3. Hitelkártya, vagy bankkártya adatokkal való foglalás esetén azonnal, átutalás esetén pedig attól fogva garantált a Vendég megrendelése, hogy a foglalási összeg 30 %-a, illetve a visszaigazolásban szereplő összeg, a Szolgáltató számlájára megérkezik. Azokat a szobákat, melyekre nem garantált foglalás vonatkozik, a Szolgáltató jogosult harmadik személy számára értékesíteni. A beérkezett előlegről a Szolgáltató előlegszámlát állít ki. A beérkezett előleg lemondás, illetve „no show” esetén egyaránt vissza nem térítendő.

3.4. A szolgáltatás igénybevételére létrejött szerződés meghatározott időtartamra szól.

3.5. Amennyiben a vendég a határozott időtartam lejárta előtt úgy dönt, hogy a szolgáltatást nem kívánja a határozott időtartam végéig igénybe venni, és a szobát végleg elhagyja, köteles a megrendelt szolgáltatás teljes ellenértékét a Szolgáltatónak megfizetni, aki jogosult a megrendelt szolgáltatás teljes ellenértékének követelésére. A Szolgáltató a Vendég által a határozott időtartam előtt elhagyott szobát jogosult újra értékesíteni.

3.6. A szolgáltatás igénybevételének Vendég általi meghosszabbítása akkor lehetséges, ha ehhez a Szolgáltató előzetesen hozzájárult. A Szolgáltató ebben az esetben kikötheti a már teljesített szolgáltatások ellenértékének megtérítését.

3.7. A Szolgáltató általi szolgáltatások igénybevételének feltétele, hogy a Vendégek személyazonosságukat a vonatkozó törvényi szabályozásnak megfelelően, a szoba elfoglalása előtt igazolják.

3.8. A szállodai szobákban csak a portán regisztrált Vendégek tartózkodhatnak, a látogatók fogadása a hallban történik.

3.9. A Vendégek a szálloda valamennyi szolgáltatását saját felelősségükre veszik igénybe, az ott tartózkodásuk teljes időtartama alatt.

3.10. A szálloda szolgáltatásait igénybe venni, annak létesítményeit használni minden Vendég csak saját felelősségére jogosult.

3.11. Amennyiben a gyermekkorú vagy fiatalkorú vendég egészségügyi állapota vagy más ok indokolja, nem hagyható a szálloda területén szülői vagy gondozói felügyelet nélkül.

3.12. Tizennégy éven aluli személyek a szálloda egyes szolgáltatásainak igénybevételére, így különösen a wellness-létesítmények használatára, az állatsimogató látogatására, az ideiglenesen elhelyezett állatok megtekintésére, simogatására kizárólag szülői, gondozói felügyelet alatt jogosultak, a gondozásukra, illetőleg felügyeletükre köteles személy felelősségére. A hat éven aluli, továbbá úszni nem tudó tizennégy éven aluli gyermek csak felnőtt felügyelete mellett veheti igénybe a szálloda fürdőjének fürdőmedencéit.

4. A szolgáltatás igénybevételének megkezdése és befejezése (check-in és check-out)

4.1. A Vendégek a bérelt helyiségeket az érkezés napján 15:00 órától foglalhatják el.

4.2. A Vendégek a bérelt helyiségeket a távozás napján 11:00 óráig kötelesek elhagyni.

4.3. A Szolgáltató a felek erre irányuló előzetes megállapodása esetén kései kijelentkezést biztosíthat a Vendégek számára, 11:00 és 16.00 közötti távozás esetében 10.000.-Ft egyszeri díj, míg 16:00 óra utáni távozás esetén 1 éjszaka szállás díjának megfelelő összeg ellenében.

4.4. A bejelentőlap pontos kitöltése után a Vendégek a regisztráláskor szobakulcsként mágneskártyát kapnak, amelyet távozáskor kötelesek a kártyatartóval együtt a szálloda portáján elhelyezni. Ennek elmulasztása esetén a Szolgáltató 5000.-Ft díjat számít fel a Vendégnek kártyánként.

5. Lemondási Feltételek

5.1.Az egyéni Vendég foglalását az érkezést (érkezés napján 15:00 óra) legalább 72 órával megelőzően a megrendelt szolgáltatások összegének 30%-os kötbér összeg kiszámázása és megfizetése mellett lemondhatja, amennyiben nem szerepel ettől eltérő információ a visszaigazolásában. Amennyiben a Vendég általi lemondásra az érkezést megelőző 72 órán belül kerül sor, vagy a lemondás nem történik meg, illetőleg a Vendég nem érkezik meg (no show), a kötbér a megrendelt szolgáltatás ellenértékének 100%-a.

Dráva Hotel Thermal Resort felhívja a figyelmet, hogy az alábbi esetekben is az általános lemondási feltételeket érvényesíti, azaz vis maior-ra történő, vagy COVID-dal kapcsolatos hivatkozásokokat nem tud elfogadni:

  • akár a vendég/megrendelő/szolgáltatást igénybe-vevő működését, részéről a szolgáltatás igénybe vételét, akár a szálláshely működését, vagy a megrendelt rendezvény/fellépés megtarthatóságát jogszabály vagy hatósági/hivatali rendelkezés korlátozza, akadályozza, mivel a szolgáltatást ezen esetben is előkészítjük, illetve a rendelkezésre álló keretek között nyújtjuk.
  • COVID vagy veszélyhelyzeti rendelkezések esetén, mivel a szolgáltatást ezen esetben is előkészítjük, illetve a rendelkezésre álló keretek között nyújtjuk.

Az általános lemondási feltételeink tehát a COVID járvánnyal összefüggő okból eltérést nem engednek, lévén a járvány és annak hatásai ismertek, azokkal számolni kell, a megrendelés ennek tudatában történik. Lemondás esetén tehát, kivétel nélkül, a kifizetett előleg visszatérítésére a vendég/megrendelő az általános szabályok szerint jogosult. Megrendeléseik, illetve foglalásaik leadásával a Dráva Hotel Thermal Resort ezen előírását automatikusan elfogadja a megrendelő, szolgáltatás igénybe vevője.

5.2. Lemondásra és módosításra kizárólag e-mailben és megerősítő telefonhívás útján kerülhet sor a Szolgáltató értékesítő alkalmazottjánál.

5.3. Amennyiben a Vendég foglalását előlegfizetéssel biztosította, és az érkezés napján nem érkezik meg, a Szolgáltató a megfizetett előleg teljes összegét kötbérként érvényesítheti.

5.4. Amennyiben a Vendég a szolgáltatások igénybevételét előlegfizetéssel, hitelkártya garanciával, vagy más, Szerződésben foglalt módon nem biztosította, az érkezés napján 18:00 órától a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége megszűnik.

6. Árak, fizetési feltételek

6.1. A Szolgáltató az árakat Euroban, illetve Forintban határozza meg. Az árak az idegenforgalmi adót és a parkolás díját nem tartalmazzák. A Szolgáltató jogosult az árakat előzetes értesítés nélkül megváltoztatni, mely változás a már visszaigazolt foglalásokat nem érinti.

6.2. A Szolgáltató által megadott árak a visszaigazolás szerinti ellátást, azaz reggelit, és/vagy félpanziós ellátást foglalnak magukban. A reggeli egyszeri étekésre a reggeli órákban, míg a félpanzió reggel, illetve este egyszeri étkezésre jogosít a szálloda éttermében. Az étkezésre a Vendégek a házirendben meghatározott időpontokban jogosultak. Az étterem területéről a az ételt elvinni tilos. Az ár magában foglalja a törölköző, illetve előzetes visszaigazolás szerint a fürdőköpeny használatát, melyeket 3 naponta cserél a szálloda személyzete. Az ár fentieken kívül magában foglalja a takarítás költségét, melyre3 naponta kerül sor.

6.3. A megrendelt szolgáltatások ellenértéke a helyszínen készpénzben (Forintban vagy Euroban) egyenlíthető ki, emellett lehetőség van SZÉP kártyával (MKB, K&H, OTP), Erzsébet utalvánnyal, és bankkártyával (VISA, Eurocart-Mastercard, Maestro hitelkártya, AMEX) történő, illetőleg internetes oldalon keresztüli fizetésre.

6.4. A kártyaterhelés forintban történik.

7. Személyes adatok kezelése

7.1. A Szolgáltató az általa működtetett weboldal Vendég általi használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása során az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak megfelelően jár el.

7.2. Szolgáltató a tudomására jutott személyes adatokat az általa nyújtott szolgáltatás igénybevételéhez szükséges mértéken túl saját marketing tevékenységéhez használja fel. Vendég ehhez a szolgáltatás igénybevételével hozzájárul. Szolgáltató az adatokat harmadik személy részére nem tesz hozzáférhetővé, kivéve a jogszabályi kötelezés, illetve a hatósági eljárás eseteit.

7.3. Szolgáltató a szálloda területén a személy – és vagyonbiztonság érdekében elektronikus térfigyelő rendszert (kamerarendszer) működtet. Vendég a szálloda területére való belépéssel hozzájárul ahhoz, hogy róla – kizárólag ezen célból – képfelvétel készüljön.

8. A szerződés teljesítésének elutasítása és a szolgáltatási kötelezettség megszűnése

8.1. A Szolgáltató jogosult a Vendéggel kötött szerződést azonnali hatállyal felmondani, és a szolgáltatások nyújtását megtagadni azzal, hogy a Vendég továbbra is tartozik a megrendelt szolgáltatások ellenértéke 100%-ának megfizetésével, amennyiben

-a.) a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésére bocsátott helyiségeket, berendezéseket és egyéb eszközöket, a Szolgáltató által biztosított szolgáltatásokat, valamint az azok biztosítására szolgáló helyiségeket,

-b.) Vendég megszegi a szálloda házirendjét, és a házirenddel ellentétes magatartással felszólítás ellenére sem hagy fel,

-c.) Vendég nem tartja be a Szálloda biztonsági szabályzatát, és a biztonsági szabályzattal ellentétes magatartással felszólítás ellenére sem hagy fel,

-d.) Vendég fertőző betegségben szenved,

-e.) Vendég a szobáját a távozás napján délelőtt 11.00-ig nem üríti ki, és a tartózkodás meghosszabbításához a Szolgáltató előzetesen nem járult hozzá,

-f.) a Szerződő fél nem teljesíti a szerződésben meghatározott előlegfizetési kötelezettségét az abban meghatározott időpontig,

-g.) a Vendég a szálloda alkalmazottaival durván, vagy kifogásolható módon viselkedik, alkohol vagy kábítószer hatása alatt áll, vagy egyébként olyan magatartást tanúsít vagy olyan állapotban van, amely folytán a Szolgáltatótól a szerződés fenntartása nem elvárható,

-h.) a Vendég a békés együttélés szabályait megszegi, a szálloda alkalmazottaival vagy a többi vendéggel durván, vagy kifogásolható módon viselkedik,

-i.) a Vendég a szálloda alkalmazottjával vagy más vendéggel konfliktushelyzetbe kerül, melyet nem kulturált módon rendez; hangoskodással vagy más nem kívánatos magatartással a többi vendéget kellemetlen helyzetbe hozza, zavarja, függetlenül attól, hogy a konfliktus kialakulása melyik félnek róható fel,

-j.) Vendég a szálloda területén és közvetlen környezetében, az általa bérelt szobán kívül szexuális cselekményt végez vagy végeztet, vagy egyébként szeméremsértő módon viselkedik. Azzal, hogy a Vendég ezt a tilalmat megszegi, hozzájárul ahhoz, hogy az erről készült felvételt a Szolgáltató teljes körűen felhasználja.

Opći uvjeti

Cijene soba su u eurima ili. određivali su se u forintama. Uključuju polupansion, wellness usluge (bazen doživljaja, terasa za sunčanje, fitness soba, saune, parna kabina, slana soba, infracrvena sauna), korištenje kućnog ogrtača, korištenje zatvorenog parkinga, korištenje interneta i PDV. Ne uključuju boravišnu pristojbu. U slučaju paket ponuda, usluge se mogu razlikovati od gore navedenih. Rezervacija je važeća samo uz potvrdu koju naš sustav automatski šalje na e-mail adresu koju ste unijeli u roku od nekoliko minuta. Cijene su podložne promjenama bez prethodne najave, što se naravno ne odnosi na već potvrđene cijene soba. Rezervacijom Vašeg smještaja sklapa se ugovor između Vas i naše tvrtke.

Prijava

Sobe se mogu rezervirati nakon 15:00 sati na dan dolaska, ali se mogu rezervirati i ranije na zahtjev i potvrdu, ovisno o popunjenosti hotela.

Usluga ranog prijavljivanja dostupna je na dan dolaska kako slijedi:

  • Od 12:00 do 15:00: 10.000 Ft jednokratne naknade
  • Naknada za 1 noćenje prije 12:00

Provjeriti

Molimo vas da napustite sobe do 11:00 sati na dan putovanja. Molimo da po dolasku – ali najkasnije dan prije polaska – obavijestite recepciju da namjeravate otići nakon 11:00!

Na dan odlaska nudimo uslugu kasne odjave kako slijedi:

  • Od 11:00 do 16:00: jednokratna naknada od 10.000 Ft
  • Nakon 16:00 naplaćuje se naknada za 1 noćenje

Vaša je narudžba zajamčena kada:

  1. U slučaju prijenosa, depozit od 30% bit će prebačen na naš račun
  2. U slučaju kreditnih kartica i debitnih kartica – odmah. Akontacija se NE POVRAĆA u slučaju nepojavljivanja (nedolaska) ili otkazivanja! Nakon primitka avansa poslat ćemo Vam avansni račun.

Uvjeti otkazivanja

Za pojedinačne rezervacije:

Rezervacija je zajamčena uplatom akontacije od 30% koja je u slučaju otkazivanja nepovratna. Unutar 72 sata, odnosno u slučaju nedolaska (nedolaska) i neotkazivanja, kazna je 100% naručene usluge. Prilikom odabira programskih paketa ili posebnih ponuda, molimo provjerite uvjete otkazivanja opisane u njima! Otkazivanja i izmjene mogu se izvršiti samo putem e-pošte i telefonskog poziva za potvrdu, u svim takvim slučajevima kontaktirajte našeg prodajnog predstavnika (putem e-pošte, faksa, telefona)!

Pojedini gost može otkazati svoju rezervaciju najmanje 72 sata prije dolaska (15:00 sati na dan dolaska) uz obračun i plaćanje kazne u iznosu od 30% od iznosa naručenih usluga, osim ako nije drugačije navedeno u njihovoj potvrdi. Ukoliko se otkazivanje od strane Gosta dogodi unutar 72 sata prije dolaska, ili do otkazivanja ne dođe, ili Gost ne dođe (no show), kazna iznosi 100% vrijednosti naručene usluge.

Dráva Hotel Thermal Resort skreće vašu pozornost na činjenicu da u sljedećim slučajevima opće vrijede uvjeti otkazivanja, tj. ne može prihvatiti reference na višu silu ili događaje povezane s COVID-om:

  • bilo da je rad gosta/kupca/korisnika usluge, korištenje usluge ili rad smještaja, ili mogućnost održavanja naručenog događaja/predstave ograničena ili onemogućena zakonom ili službenom odredbom, budući da ćemo u tom slučaju također pripremiti uslugu i pružiti je u okviru raspoloživih okvir.
  • U slučaju COVID-a ili izvanrednih propisa, jer je usluga iu ovom slučaju pripremljena i pruža se u raspoloživim okvirima.

Naši opći uvjeti i odredbe otkazivanja ne dopuštaju nikakva odstupanja zbog pandemije COVID-a. Budući da su pandemija i njezini učinci poznati, o njima se mora voditi računa, a redoslijed se radi s tim na umu. U slučaju otkazivanja, gost/kupac ima pravo na povrat uplaćene akontacije, bez iznimke, prema općim pravilima. Svojom narudžbom ili rezervacijom kupac ili korisnik usluge automatski prihvaća ove odredbe Hotel Termal Resorta Dráva.

U slučaju otkazivanja ili nepojavljivanja tijekom špice i razdoblja praznika, polog je nepovratan.

Za grupne rezervacije vrijede sljedeća pravila otkazivanja:

GRUPA - UVJETI OTKAZA:

- 30 dana prije dolaska, bez penala, ali u slučaju već uplaćenog depozita, iznos depozita se može iskoristiti u neko drugo vrijeme i nepovratan je.

- U slučaju otkazivanja unutar 30-21 dan, 30% naručenih usluga,

- U slučaju otkazivanja unutar 21-14 dana, 60% naručenih usluga,

- U slučaju otkazivanja unutar 14-7 dana, 75% naručenih usluga,

- U slučaju otkazivanja unutar 7 dana, 100% naručenih usluga bit će naplaćeno kao naknada za otkazivanje / penal.

- Možemo prihvatiti najviše 10% promjene u broju ljudi naručenih do 72 sata prije dolaska. Otkazivanje nakon tog vremena ili nepojavljivanje hotel će naplatiti kaznu.

Dráva Hotel Thermal Resort skreće vašu pozornost na činjenicu da se u sljedećim slučajevima primjenjuju opći uvjeti otkazivanja, tj. ne može prihvatiti pozivanje na višu silu ili događaje povezane s COVID-om:

  • bilo da je rad gosta/kupca/korisnika usluge, korištenje usluge ili rad smještaja, ili mogućnost održavanja naručenog događaja/predstave ograničena ili onemogućena zakonom ili službenom odredbom, budući da ćemo u tom slučaju također pripremiti uslugu i pružiti je u okviru raspoloživih okvir.
  • U slučaju COVID-a ili izvanrednih propisa, jer je usluga iu ovom slučaju pripremljena i pruža se u raspoloživim okvirima.

Naši opći uvjeti i odredbe otkazivanja ne dopuštaju nikakva odstupanja zbog pandemije COVID-a. Budući da su pandemija i njezini učinci poznati, o njima se mora voditi računa, a redoslijed se radi s tim na umu. U slučaju otkazivanja, gost/kupac ima pravo na povrat uplaćene akontacije, bez iznimke, prema općim pravilima. Svojom narudžbom ili rezervacijom kupac ili korisnik usluge automatski prihvaća ove odredbe Hotel Termal Resorta Dráva.

Uvjeti plaćanja

U našem hotelu prihvaćamo sljedeće načine plaćanja:

  • Gotovinsko plaćanje: mađarska forinta ili euro
  • SZÉP kartica - MKB, K&H i OTP
  • VISA, Eurocard-Mastercard, Maestro kreditna kartica, American Express
  • Troškovi kartice vrše se u HUF. U slučaju plaćanja bankovnom karticom, nakon uspješne transakcije - to znači prihvaćanje nakon provjere valjanosti bankovne kartice i sredstava - Komercijalna i kreditna banka će početi teretiti račun Korisnika kartice s 30% naručenih usluga. Preostalih 70% bit će predautorizirano u našem hotelu kao jamstvo rezervacije. Stvarno plaćanje se odvija u našem hotelu po odlasku. Podatke potrebne za online plaćanje dobivate putem web stranice Komercijalne i kreditne banke, uz korištenje šifrirane podatkovne komunikacije. Prilikom plaćanja bankovnom karticom ili kreditnom karticom, Kupac se preusmjerava na stranicu Banke za plaćanje, a plaćanje se vrši direktno na stranici Banke koja posluje u skladu s pravilima i sigurnosnim propisima međunarodnih kartičnih kuća. Predautorizacija se vrši u našem hotelu na temelju podataka koje nam dostavite (broj kreditne ili debitne kartice, rok valjanosti itd.). Ako je potrebno, nudimo prijevoz do zračne luke uz naknadu.

    Postupanje s osobnim podacima

    Zaštita vaših osobnih podataka odgovornost je Investeur Kft. i od iznimne je važnosti za svoje partnere. Prikupljanje i obrada osobnih podataka potrebnih za korištenje naše web stranice u skladu je s važećim mađarskim propisima o zaštiti podataka (Zakon LXIII iz 1992.). Rezervacijom smještaja prihvaćate uvjete rezervacije smještaja. Za dodatne informacije ili rezervaciju, kontaktirajte nas na sljedeću adresu: Tel. +36.72 580 980 Fax +36.72 580 981 e-mail: reservation@dravahotel.hu. Radi Vaše udobnosti i zaštite Vaših osobnih podataka, molimo Vas da sa sobom na svaki obrok ponesete karticu za sobu koju ste dobili po dolasku i stavite je na stol! Naš hotel je član Mađarske hotelske udruge.

    Dijeljenje putem e-pošte

    Povratni poziv na telefon

    Ispunite obrazac ako želite da vas nazovemo.